Neler yeni

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

• Forumdan daha fazla yararlanmak için, profilinizi telefon numaranız 📱 ile doğrulayın ve daha ayrıcalıklı olun 😉
    Daha fazla bilgi!

XenForo 2.3 Deneyim, tecrübe ve bilgi paylaşımları

2.3 sürümüne yükseltmedim. Nedeni şu ki beta versiyon. Beta versiyonları asla tercih etmem.
Hele ki üzerinde çalıştığınız proje 8-9 yıl olmuşsa projenizi tehlikeye atmak istemiyorsanız. Asla beta versiyonları kullanmayınız. Release, kararlı, fix verisyonları kullanınız. Onun için lisansımı yenilemedim. Bekliyorum. Ancak xenforo 2 ile birlikte mobil görünüm açısından bir çok problemi aşmış görünüyorlar. Kesinlikle 2.3 beta versiyonlarda mobil görünüm problemi kalmamış. 2.3 versiyona geçen bütün forumlarda pagespeed değerlerine baktığımda başarılı bir görünüm var. Bir de versiyon güncellerken tavsiyem. Kararlı versiyon çıktıktan sonra da yükseltmeyin. En aşağı 1 ay bekleyin. Yükseltenlerden hataları alıp düzeltme yapıyorlar..
Kadavra olmayalım diyorsun. :) Hocam mevcut 2.2 de ne gibi bir mobil problem var ki?

Kadavra olmayalım diyorsun. :) Hocam mevcut 2.2 de ne gibi bir mobil problem var ki?
Hocam pagespeed değerine bak görürsün.
IMG_5794.png

IMG_5793.png

Bebek Forumda google otomatik reklam’da açık. Eğer otomatik reklam açık olmasa default bir tema olsa mobil yeterlilik en fazla %37 ye çıkar. O da yeterli değil bu yüzden google mobil aramalarda indexini geriye atar. Google index sıralaması konunun ya da makalenin özgünlüğü dışında web sitesine ulaşılabilir olup olmadığına göre sıralanır.

Buda benim 2.2.15 speed eTiKeT™ eTiKeT™ v11 teması ile👍

Ekli dosyalar

• IMG_0446.png
    IMG_0446.png
    149.5 KB · Görüntüleme: 16
  • IMG_0445.png
    IMG_0445.png
    147.7 KB · Görüntüleme: 17
I know that in Turkey, of course, the majority don't love us Argentinians, I know that because I have asked several Turks who live in Argentina, and really these Turks are fantastic, they love Argentina and that makes me love them too, as God sent everyone. But here, that is, you, the people of this site treated me like one of them, that is why I want to thank you all, and mainly the creator of this site. They are very kind to me, thank you all very much. A great pleasure to be here

I know that in Turkey, of course, the majority don't love us Argentinians, I know that because I have asked several Turks who live in Argentina, and really these Turks are fantastic, they love Argentina and that makes me love them too, as God sent everyone. But here, that is, you, the people of this site treated me like one of them, that is why I want to thank you all, and mainly the creator of this site. They are very kind to me, thank you all very much. A great pleasure to be here
We did not forget the 1978 World Cup 😉 my brother

Perhaps the reason for this may be that not only Argentina but also many South American countries are portrayed as unsafe due to the influence of movies and social media. But, I heard from you for the first time that Turks do not like the Argentinian people.
We also love the late Maradona, Messi and Argentine football. :)

Thank you, you are very kind to respond without censorship. Personally, my mother, who was a great person, taught me that I have to love everyone, even the bad one, the one who criticizes me, the one who does me harm, you have to love all of them too, since God has said so. Yes, you have to love the bad guy too. That's why I take that advice from my mother

When I discovered this site I realized the great potential that Turks have in development and creativity, in every sense, that here in Argentina there are not many like eTiKeT™, for example. It is logical that in Turkey there are many like him, but I lean towards him because of his great personality.

Her xenforo 2,3 Beta versiyon tanıtımında xenforo geliştiricileri “Bu beta yazılımdır. Resmi olarak desteklenmiyor.
Üretimde çalıştırmanızı önermiyoruz.” diyor. Yani asli sitelerinizde çalışmayın bu versiyonlarla diyor.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.