- Destek istenen forum
- https://www.eternalteam.org/
Xenforo mail sorunu yaşıyorum ayrıca paytr ödeme yönlendirme sorunu mevcut
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
Aynı şekilde hala indirme butonuna gidiyorÖdeme profilleri alanından gerekli bilgilerinizi kontrol edin.
Admincp -> Kurulumlar sekmesi altında ödeme profilleri alanından kontrol edebilirsiniz. Bilgileri aşağıdaki gibi girip deneyiniz.
Başlık: Paytr
Görünür başlık: PayTR Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşu
Merchant ID: ID Numaranız
Merchant Key: key numaranız
Merchant Salt: Salt kodunuz
PayTR iFrame Language: Turkish
IFrame Type: Self Hosted (Ödeme Aşamalarını Sitede Tamamlasın)
Installment Options: Single Payment
Yanıt vermeyeceksiniz anlaşılanMerhaba,
Bu mesajınıza vere bileceğim yanıt ancak şu ala bilir. Umarım yakın zamanda sorunlarınız çözersiniz.
Şimdi ki doktorlar da oram veya buram ağrıyor deyince direk parol veriyor herşeye derman oluyormuş gibisinden efendim neyse ben sorumu teferruatlı dile getireyim sizde ona göre ilaç şunun o zamanKişisel algılamayın. Açıklamanızda soru yok sorunla alakalı hiçbir şey yok maalesef.
Bunu biz bu şekilde tahmin edemeyiz. Mail gönderiminde aldığınız hata kodu nedir? Paytr ile alakalı eklentiyi bizde kullanıyoruz bir sorun gözlemlemedik. Bununla alakalı acp tarafında hata var mı veya sayfa başla bir yere mi yönleniyor. Bu bilgileri sizin vermeniz gerekiyor ki kullanıcılar veya biz fikir beyan edebilelim. Doktor bey hastayım derseniz o da geçmiş olsun der
Dışarıdan pinglere kapattım makinadan da CMD den görünmeye bilir gidiyor normalde diğer portları da denedim bir sonuç alamadım 465 i Yandex üzerinden kurumsal açtım host kısmı smtp.yandex.ru olarak duruyor bende com mu com.tr mı olması lazım onunXenForo bu hata için network stack olduğunu güvenlik duvarının bağlantıyı engellediğini ve ana bilgisayarın kontrol edilmesi gerektiğini söylüyor. Cihazından root girişiniz var ise ping atın bakalım ping alıyor mu?
Ekli dosyayı görüntüle 21487
Alıyor ise yandex tarafındaki güvenlik ayarlarına bakın orada eposta uygulamalarına ile alakalı kısıtlayıcı bir ayar var mı kontrol edin.
Yandexin kendi sayfasında 587 TLS portu ile alakalı bir şeyde görmedim imap ve pop3 için 465 portunu kullanın demiş. Portu 465 yapıp deneyiniz.
bknz.
IMAP — 993
POP3 — 995
SMTP — 465
com olarak ve com.tr olarakta deneyiniz.Dışarıdan pinglere kapattım makinadan da CMD den görünmeye bilir gidiyor normalde diğer portları da denedim bir sonuç alamadım 465 i Yandex üzerinden kurumsal açtım host kısmı smtp.yandex.ru olarak duruyor bende com mu com.tr mı olması lazım onun
Birde paytr sorunu var diye belirtme yapmıştım ustamcom olarak ve com.tr olarakta deneyiniz.
Satın al butonuna bastığınızda tarayıcının console alanına bakın bakalım bir hata fırlatıyor muBirde paytr sorunu var diye belirtme yapmıştım ustam
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
Bu sitenin çalışması için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.