xenfero

  1. MTS GAMERS COMMUNİTY

    Nasıl yapılır ? Xenforo kurulum ve teknik bilgiler hakkında destek istiyorum

    merhaba ilk öncelikle yazılım hakkında bilgim pek yok forum sitesi kurmak istiyorum , xenfero v11 nesil temayı almayı düşünüyorum ama bu sadece tema olduğun için xenfero kurulum için farklı bişi almam lazımmı yoksa tema ile lisanslı xenfero kuruyormuyum baştan aşşa ne yapmam lazım bilgi verirmisiniz
  2. M

    Nasıl yapılır ? [XGT] Harici bağlantıları yönlendirme sistemi HATASI

    xenforo başka bi yere kurulu yani : site.net/forum/ kurulu ama site.net/yonlendirme yapıyor bu hatayı veriyor nasıl düzeltirim?
  3. W

    Nasıl yapılır ? Png ranklarımın görüntüsünü büyütemiyorum

    Merhaba forumumda png ranka kullanmak istiyorum yaptım ekledim boyutlarınıda ayarlardım fakat profilde ve konularda rank çok küçük duruyor yazılar okunmuyor Bunları nasıl boyutunu büyültebilirim kodu buradan aldım ve kodu büyültmeye çalıştıgımda sıgmıyor kayıyor
  4. B

    Nasıl yapılır ? Xenfero'da Nasıl .org/forum Yaparım ?

    Merhaba dostlar benim forumum .org' olarak kurulu orayı direkt sayfa yapıcam nasıl hiç bir eksik olmadan direkt .org/forum yapabilirim ?
  5. B

    Dostlar Xenfero Lisansın'da Bu Diğer İçerikler Ne İşe Yarar ?

    Bunlar almaya gerek varmıdır ?
  6. B

    Uygun Fiyatı Xenfero 2 Lisans Arıyorum - Alıcıyım

    Dostlar forum açacağım bana transfer edilebilir lisans lazım . Şuan domainim hostingim hazır bi xenferom kaldı dostlar . Lisansınızda tema varsa tekliflere açığım tabiki Elinde olan dostlarımı üzmem gidip 700-800 gibi teklifler vermem çünkü şuanki dolar kuruyla ne kadara alındığını biliyorum...
  7. B

    Xenfero Lisans Almak İstiyorum

    Merhaba dostlarım Allah izin verirse forum kuracağım ama fiyatlar gerçekten uçmuş 2. el lisans satan üyeler yada adminlerim var ise dm'den ulaşabilirmi rica etsem. Üyelerden alıcak olur isem admin aracılığı talep edeceğim dostlarım. Haberiniz olsun Yüksek fiyatlara maalesef çıkamam dostlar ...
  8. E

    XenFero Copyright Telif Hakkı Nasıl Kaldırılır?

    Selam gençler bildiğiniz üzere herangi bi tema yüklediğinizde sitenizin en alt kısmında Forum software by XenForo™ © 2010-2018 XenForo Ltd. yazar bunu nasıl kaldırabiliriz?
  9. E

    Xenfero 2.0.7 | Tema Aşırı Kötü Hatası (Önemli)

    selam gençler ben bir site açtım beker forum v2 olan (forumdan bulabilirsiniz) onun temasını kullandım bütün dosyaları doğru bir şekilde yerleştirdim FAKAT index aşırı şey yani kaba olur desem :( sonra karşıma uixi kurun falan dedi addonsu falan attım kurdum gene aynıydı fakat hata kutusu...
Kişiselleştirme

Tema editörü

Ayarlar Renkler

  • Mobil kullanıcılar bu fonksiyonları kullanamaz.

    Alternatif header

    Farklı bir görünüm için alternatif header yapısını kolayca seçebilirsiniz.

    Görünüm Modu Seçimi

    Tam ekran ve dar ekran modları arasında geçiş yapın.

    Izgara Görünümü

    Izgara modu ile içerikleri kolayca inceleyin ve düzenli bir görünüm elde edin.

    Resimli Izgara Modu

    Arka plan görselleriyle içeriğinizi düzenli ve görsel olarak zengin bir şekilde görüntüleyin.

    Yan Paneli Kapat

    Yan paneli gizleyerek daha geniş bir çalışma alanı oluşturun.

    Sabit Yan Panel

    Yan paneli sabitleyerek sürekli erişim sağlayın ve içeriğinizi kolayca yönetin.

    Box görünüm

    Temanızın yanlarına box tarzı bir çerçeve ekleyebilir veya mevcut çerçeveyi kaldırabilirsiniz. 1300px üstü çözünürler için geçerlidir.

    Köşe Yuvarlama Kontrolü

    Köşe yuvarlama efektini açıp kapatarak görünümü dilediğiniz gibi özelleştirin.

  • Renginizi seçin

    Tarzınızı yansıtan rengi belirleyin ve estetik uyumu sağlayın.

Geri