xenforo mesaj bölümünü ortalatmak

  1. baykalbul

    Nasıl yapılır ? Yeni Konu açıldığında konu uzadığında, mesaj yazım bölümü mesafesini ayarlamak

    Şimdi yeni konu açıldığı zaman UIX2 temada bir alta bir üste gidiyorum.. Eski yazdıklarımı kontrol etmek istiyorum konuyu yazarken, düzeltmeler eklemeler yapıyorum ama devamlı sağdaki iki mesafe çubuğunu tıklamak zorunda kalıyorum. Yani önce genel altta dosya yüklenin de göründüğü mesaj çubuğu...
Kişiselleştirme

Tema editörü

Ayarlar Renkler

  • Mobil kullanıcılar bu fonksiyonları kullanamaz.

    Alternatif header

    Farklı bir görünüm için alternatif header yapısını kolayca seçebilirsiniz.

    Görünüm Modu Seçimi

    Tam ekran ve dar ekran modları arasında geçiş yapın.

    Izgara Görünümü

    Izgara modu ile içerikleri kolayca inceleyin ve düzenli bir görünüm elde edin.

    Resimli Izgara Modu

    Arka plan görselleriyle içeriğinizi düzenli ve görsel olarak zengin bir şekilde görüntüleyin.

    Yan Paneli Kapat

    Yan paneli gizleyerek daha geniş bir çalışma alanı oluşturun.

    Sabit Yan Panel

    Yan paneli sabitleyerek sürekli erişim sağlayın ve içeriğinizi kolayca yönetin.

    Box görünüm

    Temanızın yanlarına box tarzı bir çerçeve ekleyebilir veya mevcut çerçeveyi kaldırabilirsiniz. 1300px üstü çözünürler için geçerlidir.

    Köşe Yuvarlama Kontrolü

    Köşe yuvarlama efektini açıp kapatarak görünümü dilediğiniz gibi özelleştirin.

  • Renginizi seçin

    Tarzınızı yansıtan rengi belirleyin ve estetik uyumu sağlayın.

Geri