Neler yeni

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

• Forumdan daha fazla yararlanmak için, profilinizi telefon numaranız 📱 ile doğrulayın ve daha ayrıcalıklı olun 😉
    Daha fazla bilgi!
[XenGenTr] Forum istatistik sistemi

XF 2.0 Eklenti [XenGenTr] Forum istatistik sistemi XF 2.0 2.0.6

Bu eklenti, add-ons XenForo 2.0.X ile uyumlu ve stabil olarak çalışmaktadır.
Şu an eklentilerin bir çoğun 2.1 ile çalışmacaktır. Hatalar ile karşılaşmanız gayet doğal. Yakın zamanda eklentileri güncelleneceğiz.
İlginize teşekkürler, üyeler istatistik sistemine çok alıştığı için olmayınca kullanamıyorlar forumu :D

Hi! I apologize in advance for my English. Thanks for the plugin.
But found a conflict when working with the plugin [ForoAgency] Colored Username Everywhere. When you install statistics highlighting of nicknames on the forum disappears. And included through the setting in the statistics: Kullanıcı grup renkler.

But found a conflict when working with the plugin [ForoAgency] Colored Username Everywhere.
Yes we know that but it is not a conflict. Kullanıcı grup renkler” option is doing the same thing as foroagency. So when you install this addon and select Kullanıcı grup renkler” option, you can uninstall foroagency which is not need anymore :)

Yes we know that but it is not a conflict. Kullanıcı grup renkler” option is doing the same thing as foroagency. So when you install this addon and select Kullanıcı grup renkler” option, you can uninstall foroagency which is not need anymore :)
But the statistics do not paint nicks in the block New messages.

bende de bir sorun var üstadlarım bakarmısınız bu yeni mesajlar bölümü sürekli 6- 7 konudan fazla göstermiyor atıyorum ben yeni mesajlar yazıyorum bakıyorum 20 tane konu olmuş bir saat sonra o istatistik sadece yeni mesajlarda 6 konu gösteriyor bu neden acaba eTiKeT™ eTiKeT™ resimlerdeki gibi 14 ken sabah kalkıyorum bakıyorum 7 e düşmüş

Son düzenleme:
Hi,
is there a way to change the color of new, unread threads? Right now, the font only gets thicker, but I want them to have another color and get thicker.

Push
It’d be really nice if someone could help me

Son düzenleme:
Push
It’d be really nice if someone could help me
Add the following codes at the bottom of “XGT_istatistik.less” template

Kod:
<xf:comment> UNREAD Thread color changes</xf:comment>
.XGT-istatistik-genel--govde .XGT-istatistik-govde--kolon .XGT-istatistik-blok .XGT-istatistik-satir .XGT-istatistik-baslik--okunmamis .XGT-istatistik-baslik a {
    color: red;
}

Add the following codes at the bottom of “XGT_istatistik.less” template

Kod:
<xf:comment> UNREAD Thread color changes</xf:comment>
.XGT-istatistik-genel--govde .XGT-istatistik-govde--kolon .XGT-istatistik-blok .XGT-istatistik-satir .XGT-istatistik-baslik--okunmamis .XGT-istatistik-baslik a {
    color: red;
}
Thank you so much brother, I really appreciate your help. I’ll try that now.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.