- Katılım
- 12 Şubat 2024
- Mesajlar
- 313
- Çözümler
- 11
- Tepkime puanı
- 93
Öncelikle merhaba Xengentr ailesi,
Burada aylardır birilerine yardım ediyorum. Ve birilerinden yardım alıyorum. Karşıt düşüncelere sahip olduğum kişiler de oldu aynı fikirde olduklarım da. Bugün ise Türkiye'de hepimizin belki bir dönem belki de halen dert yandığı bir konu hakkında konuşmaya geldim.
Konumuz Türkiye'deki internet firmaları ve internet hızları.
Kullandığımız firmalarda bazen çok sorunsuz kullansak da sorun yaşadığımız oluyor. İşte ben de buna bir çözüm olması adına erişebildiğim tüm firmaları forumumda insanlarla birleştirmek için bir adım attım. Bir çok büyük internet firmasının CEO'suna kadar iletişim halindeyim. Günlerdir gecelere kadar ulaşmadığım personel, yönetici kalmadı.
İnsanlar kullanıp memnun oldukları firmayı diğer insanlarla paylaşsın diye bir anket başlattım. Ankete
ulaşabilirsiniz. Dilerseniz siz de oy kullanabilirsiniz tabii ki.
İnternet firmanızla alakalı yaşadığınız sorunları forumda yazarsanız firmaların foruma gelmesinde bana destek olursunuz. Şu ana kadar birkaç firma ile anlaşmayı başardım. Forumda direkt firma hesabına sahipler. Diğerleri ile de görüşmelerim devam ediyor. Fakat yardım edecek bir kullanıcı görmezlerse muhtemelen reddedeceklerdir. Ve reddetmeleri demek facebook, telegram gibi gruplarda bile günde binlerce sorun yaşayan kişinin sorunlarının da çözülememesi demek olacak.
Neden oralarda duyuru yapmıyorsun diye sorarsanız da şöyle cevap vereyim. Sizi daha yakın görüyorum. Ve yardımlarınızı esirgemeyeceğinizi de birkaç aylık süreçte gözlemledim.
Şikayetvar gibi bir platform'a yazmak varken niye benim forumumu tercih edesiniz diye düşünüyorsanız şöyle anlatayım. Şikayetvar platformu bu işi paraya dökmüş. Belki bilenler vardır. Yoksa da artık öğrenirsiniz. Şikayetvar'da şikayet edilen firma size ulaşıp sorununuzu çözmek istediğinde şikayet var platformu sizin iletişim bilgilerinizi vermek için ücret talep ediyor.
Benim projemde ise hem sorun yaşayan kullanıcılar birbirini destekleyebilecek. hem yeni aboneler firmada ne kadar sorun yaşandığını, ne kadar hızlı çözüldüğünü görebilecek hem de direkt firma ile bir topluluk olarak iletişim halinde olduğunuzdan dolayı sorununuz daha hızlı çözülecektir. (bireysel problemler bölgesel ve genel problemlerden çok daha yavaş çözüme kavuşturuluyor)
Bu konuda atmam gereken bir adım önerisi olan arkadaşları zevkle dinlemeye hazırım. Örneğin internet firmalarından başka hangi kategoride bu şekilde firma-müşteri birleşmesini gerçekleştirebilirim?
Destekleseniz de desteklemeseniz de en azından okuduysanız teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın
Burada aylardır birilerine yardım ediyorum. Ve birilerinden yardım alıyorum. Karşıt düşüncelere sahip olduğum kişiler de oldu aynı fikirde olduklarım da. Bugün ise Türkiye'de hepimizin belki bir dönem belki de halen dert yandığı bir konu hakkında konuşmaya geldim.
Konumuz Türkiye'deki internet firmaları ve internet hızları.
Kullandığımız firmalarda bazen çok sorunsuz kullansak da sorun yaşadığımız oluyor. İşte ben de buna bir çözüm olması adına erişebildiğim tüm firmaları forumumda insanlarla birleştirmek için bir adım attım. Bir çok büyük internet firmasının CEO'suna kadar iletişim halindeyim. Günlerdir gecelere kadar ulaşmadığım personel, yönetici kalmadı.
İnsanlar kullanıp memnun oldukları firmayı diğer insanlarla paylaşsın diye bir anket başlattım. Ankete
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için
Giriş yap veya üye ol.
İnternet firmanızla alakalı yaşadığınız sorunları forumda yazarsanız firmaların foruma gelmesinde bana destek olursunuz. Şu ana kadar birkaç firma ile anlaşmayı başardım. Forumda direkt firma hesabına sahipler. Diğerleri ile de görüşmelerim devam ediyor. Fakat yardım edecek bir kullanıcı görmezlerse muhtemelen reddedeceklerdir. Ve reddetmeleri demek facebook, telegram gibi gruplarda bile günde binlerce sorun yaşayan kişinin sorunlarının da çözülememesi demek olacak.
Neden oralarda duyuru yapmıyorsun diye sorarsanız da şöyle cevap vereyim. Sizi daha yakın görüyorum. Ve yardımlarınızı esirgemeyeceğinizi de birkaç aylık süreçte gözlemledim.
Şikayetvar gibi bir platform'a yazmak varken niye benim forumumu tercih edesiniz diye düşünüyorsanız şöyle anlatayım. Şikayetvar platformu bu işi paraya dökmüş. Belki bilenler vardır. Yoksa da artık öğrenirsiniz. Şikayetvar'da şikayet edilen firma size ulaşıp sorununuzu çözmek istediğinde şikayet var platformu sizin iletişim bilgilerinizi vermek için ücret talep ediyor.
Benim projemde ise hem sorun yaşayan kullanıcılar birbirini destekleyebilecek. hem yeni aboneler firmada ne kadar sorun yaşandığını, ne kadar hızlı çözüldüğünü görebilecek hem de direkt firma ile bir topluluk olarak iletişim halinde olduğunuzdan dolayı sorununuz daha hızlı çözülecektir. (bireysel problemler bölgesel ve genel problemlerden çok daha yavaş çözüme kavuşturuluyor)
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Bu konuda atmam gereken bir adım önerisi olan arkadaşları zevkle dinlemeye hazırım. Örneğin internet firmalarından başka hangi kategoride bu şekilde firma-müşteri birleşmesini gerçekleştirebilirim?
Destekleseniz de desteklemeseniz de en azından okuduysanız teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın