Merhabalar, yeni açılacak sitem için tatlı telaş içindeyim.
Editör başvuru formu hazırlıyorum (editörün görevleri, aranan şartlar, istenecek bilgiler ve sözleşme metni gibi...).
Bu formlara ileride moderatörlük, s. moderatörlük, yöneticilik vb. formlar eklenecek bunlarıda göz önünde bulundurarak belirtin.
İmla hataları olabilir takılmayın temize çekildiğinde düzeltilecek
Konuya gelecek olursak aşağıda paylaştığım resimde neler eksik, neler fazla?
Neleri eklemeliyim, gereksiz neleri çıkarmalıyım ve sözleşme metninde (bence en önemlisi bu) yasal açıdan vs. neler eklemem gerekir.
Not: Lütfen konuyu amacından saptıracak sorular sormayalım.
Editör başvuru formu hazırlıyorum (editörün görevleri, aranan şartlar, istenecek bilgiler ve sözleşme metni gibi...).
Bu formlara ileride moderatörlük, s. moderatörlük, yöneticilik vb. formlar eklenecek bunlarıda göz önünde bulundurarak belirtin.
İmla hataları olabilir takılmayın temize çekildiğinde düzeltilecek
Konuya gelecek olursak aşağıda paylaştığım resimde neler eksik, neler fazla?
Neleri eklemeliyim, gereksiz neleri çıkarmalıyım ve sözleşme metninde (bence en önemlisi bu) yasal açıdan vs. neler eklemem gerekir.
Not: Lütfen konuyu amacından saptıracak sorular sormayalım.